16 Aralık 2019 Pazartesi

Yalın İstanbul Şarkı Sözleri

YALIN-SOLANCH DE LA ROSA İSTANBUL ŞARKISI

Sokaklarında, Kalbimi Bıraktım
Çocukluğumu Bıraktım..
Şimdi Yanımda, Yine Olsan
Çok Sarılır, Uçurmazdım
İstanbul..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..
İyi Geliyorsun İstanbul..

Sokaklarında, Kalbimi Bıraktım
Çocukluğumu Bıraktım..
Şimdi Yanımda, Yine Olsan
Çok Sarılır, Uçurmazdım
İstanbul..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..
İyi Geliyorsun İstanbul..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..

Sen Barıştır Bizi..
Gel Kavuştur Bizi..
İyi Geliyorsun Yaralarıma..
İyi Geliyorsun İstanbul...

Disqus Comments